Turkse juwelier Rotterdam

 

We hebben onze Turkse juwelierszaak nu vijf maanden in Rotterdam, en het is een geweldige ervaring. Het gebied dat we als locatie hebben gekozen is zeer centraal gelegen en bereikbaar met tal van openbaar vervoersystemen, dus de locatie was ook erg handig. Hoewel we in het begin niet veel sieraden verkochten, kwamen er voortdurend klanten binnen om naar nieuwe stukken te kijken. Onze inventaris breidt zich snel uit en zou als alles goed gaat tegen het einde van deze maand klaar moeten zijn om in te slaan! Een van onze grootste uitdagingen was de marketing. De Turkse juwelier Rotterdam is gespecialiseerd in het ontwerpen en maken van sieraden. We konden ons geen flyers of folders veroorloven die onze doelgroep in Rotterdam zouden bereiken; veel mensen die in onze winkel kwamen, wisten echter niet van het bestaan van een dergelijke winkel hier, omdat ze ofwel niet zochten ofwel niet geïnteresseerd waren in winkelen bij een onafhankelijke juwelier.

Geleerde lessen uit onze eerste bedrijfsmaand

We hebben ontdekt dat het openen van een juwelierszaak helemaal niet gemakkelijk is. Allereerst moet je de juiste locatie hebben, dan moet je de inventaris hebben, en dan moet je de klanten hebben. Als u al deze dingen op hun plaats, dan bent u klaar om uw deuren te openen voor het bedrijfsleven. Maar als je begint, zul je veel uitdagingen tegenkomen. Wij hebben tijdens onze eerste maand veel obstakels ervaren, en wat we daarvan hebben geleerd is het volgende:

  • Wees klaar voor de dag dat je producten zijn uitverkocht. Als u van plan bent uw zaak op een bepaalde datum te openen, wees dan voorbereid op de dag dat uw voorraad is uitverkocht.
  • Wees klaar voor de dag dat je geen klanten hebt. Het is normaal dat u niet de eerste zult zijn die klanten heeft. Maar als het gebeurt, moet je klaar zijn om met die situatie om te gaan. U moet uw activiteiten dienovereenkomstig plannen.
  • Maak een back-up van je activiteiten. We moesten een back-up maken en de gegevens van onze hele operatie kopiëren naar onze computer thuis voor het geval er iets misging in de winkel.

Stel dagelijkse verkoopdoelstellingen vast om uw marketingstrategie te verbeteren.

We merkten dat de meeste van onze klanten niet van ons bestaan afwisten en niet geïnteresseerd waren in winkelen bij een onafhankelijke juwelier. We konden niet veel potentiële klanten bereiken omdat we geen reclame konden maken. Er zijn veel online winkels die Turkse sieraden en turkoois sieraden verkopen, maar wij waren niet in staat om de aandacht van potentiële klanten te krijgen omdat we niet in staat waren om verkoopdoelen te stellen. We hebben dagelijkse verkoopdoelen gesteld en hebben meer klanten kunnen bereiken dan we hadden verwacht. We hebben ons doel nog niet bereikt, maar we komen er wel. Het was erg belangrijk voor ons om bekendheid te geven aan onze winkel en meer klanten te bereiken. Daarom hebben we dagelijkse verkoopdoelstellingen vastgesteld en hebben we meer klanten kunnen bereiken dan we hadden verwacht.

Wees niet bang om feedback van je klanten te vragen.

We waren erg bang om feedback te vragen aan onze klanten. We waren bang dat het vragen om feedback onze relatie met onze klanten zou beïnvloeden. Toch is het heel belangrijk om feedback te vragen aan je klanten. Er zijn veel voordelen verbonden aan het vragen om feedback van uw klanten. U kunt bijvoorbeeld leren van de feedback die u van uw klanten krijgt. U kunt de feedback ook gebruiken om problemen en kwesties te identificeren die u in uw bedrijf moet aanpakken.

Het vinden van een oplossing voor de problemen die u identificeert uit de feedback zal u helpen uw bedrijf te verbeteren. U kunt de feedback ook gebruiken om uw service te verbeteren. Als een klant een bepaald artikel niet goed vindt, kunt u hem laten weten dat u een ander artikel aan uw voorraad hebt toegevoegd.

Conclusie

Turkse juwelierszaak in Rotterdam is een succes! We hebben onze Turkse juwelierszaak in Rotterdam nu vijf maanden, en het is een geweldige ervaring. Het gebied dat we als locatie hebben gekozen is zeer centraal gelegen en bereikbaar met tal van openbaar vervoersystemen, dus de locatie was ook erg handig. Hoewel we in het begin niet veel sieraden verkochten, kwamen er voortdurend klanten binnen om nieuwe stukken te bekijken. Onze inventaris breidt zich snel uit en als alles goed gaat zullen we aan het eind van deze maand klaar zijn met de voorraad! We hebben ook gemerkt dat onze klanten meer dan één sieraad kopen. Bijvoorbeeld, onze klanten kunnen kopen een ketting en oorbellen.

We hebben gemerkt dat het openen van een juwelierszaak helemaal niet gemakkelijk is. Allereerst moet je de juiste locatie hebben, dan moet je de inventaris hebben, en dan moet je de klanten hebben. Als u al deze dingen op hun plaats, dan bent u klaar om uw deuren te openen voor het bedrijfsleven. Maar als je begint, zul je veel uitdagingen tegenkomen. Wij hebben tijdens onze eerste maand veel obstakels ervaren, en wat we daarvan hebben geleerd is het volgende: – Wees klaar voor de dag dat je producten zijn uitverkocht. Als u van plan bent uw zaak op een bepaalde datum te openen, wees dan voorbereid op de dag dat uw voorraad is uitverkocht. – Wees klaar voor de dag dat je geen klanten hebt. Het is normaal dat u niet de eerste zult zijn die klanten heeft. Maar als het gebeurt, moet je klaar zijn om met die situatie om te gaan. U moet uw activiteiten dienovereenkomstig plannen. – Maak een back-up van je activiteiten. We moesten een back-up maken en de gegevens van onze hele operatie kopiëren naar onze computer thuis, voor het geval er iets misging in de winkel.

Turkse juwelier is met recht een succes!